Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε την τέταρτη έκθεση για την κατάσταση της ψηφιακής δεκαετίας, στην οποία καταδεικνύεται ότι η Ευρώπη έχει σημειώσει πρόοδο όσον αφορά τους στόχους της για τον ψηφιακό μετασχηματισμό με ορίζοντα το 2030, όπως οι ασφαλείς και βιώσιμες ψηφιακές υποδομές και η ψηφιοποίηση των δημόσιων υπηρεσιών, αλλά η πρόκληση τώρα είναι η επίτευξη αποτελεσμάτων σε κλίμακα, ταχύτητα και συνέπεια.
Η έκθεση έρχεται την ώρα που η Επιτροπή δημοσίευσε το τελευταίο Ειδικό Ευρωβαρόμετρο, από το οποίο προκύπτει ότι η συντριπτική πλειονότητα των Ευρωπαίων κατατάσσει την ψηφιακή πολιτική ως κορυφαία προτεραιότητα της ΕΕ, υποστηρίζοντας σθεναρά ένα πιο αυτόνομο ευρωπαϊκό ψηφιακό μέλλον.
Το πρόγραμμα πολιτικής για την ψηφιακή δεκαετία χρησιμεύει ως στρατηγική πυξίδα της ΕΕ για την προώθηση και την επένδυση στην ψηφιακή ανταγωνιστικότητα και κυριαρχία της Ευρώπης. Η έκθεση αξιολογεί την πρόοδο που έχει σημειώσει η ΕΕ όσον αφορά την ψηφιοποίησή της σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των υποδομών ζωτικής σημασίας, της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων, των ψηφιακών δεξιοτήτων και της ψηφιοποίησης των δημόσιων υπηρεσιών. Φέτος, η έκθεση υπερβαίνει τον απολογισμό, περιγράφοντας τις μεταρρυθμίσεις και τις επενδύσεις προτεραιότητας σε επίπεδο ΕΕ και κρατών μελών, σε μια προσπάθεια καθοδήγησης των κονδυλίων ψηφιακής χρηματοδότησης στο επόμενο πολυετές δημοσιονομικό πλαίσιο της ΕΕ.
Διαβάστε ολόκληρο το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ στο σύνδεσμο που ακολουθεί : https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/el/ip_26_1366