Στην εκδήλωση υψηλού επιπέδου για την εκπαίδευση που διοργανώνεται στο πλαίσιο της στρατηγικής Global Gateway, η Ευρωπαϊκή Ένωση συγκέντρωσε την παγκόσμια εκπαιδευτική κοινότητα για να προβεί σε απολογισμό των επενδύσεων που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής στην εκπαίδευση στο πλαίσιο της στρατηγικής Global Gateway, για να κινητοποιήσει εταίρους, καθώς και για να προωθήσει νέες επενδύσεις ενόψει της συνόδου κορυφής των Ηνωμένων Εθνών για το Μέλλον τον Σεπτέμβριο.
Η Επίτροπος Διεθνών Εταιρικών Σχέσεων κ. Γιούτα Ουρπιλάινεν επιβεβαίωσε την ισχυρή προσήλωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην ποιοτική εκπαίδευση, όπως αποδεικνύεται από τη χρηματοδότηση ύψους 3 δισ. ευρώ που διατέθηκε για δράσεις στον τομέα της εκπαίδευσης μεταξύ 2021 και 2023, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 13% του προϋπολογισμού για τις διεθνείς εταιρικές σχέσεις. Η χρηματοδότηση αυτή συνάδει με την απόφαση της Επιτρόπου να αυξήσει τις δαπάνες για την εκπαίδευση από 7% σε τουλάχιστον 10% έως το 2027.
Στην εκδήλωση, η Επίτροπος υπέγραψε την υλοποίηση προγραμμάτων συνολικού ύψους 245 εκατ. ευρώ. Τα προγράμματα αυτά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη στήριξη της εκπαίδευσης των κοριτσιών στη Ζάμπια, τη στήριξη της μαθησιακής και ερευνητικής κινητικότητας στη Νιγηρία, μια νέα πρωτοβουλία της «Ομάδας Ευρώπη» για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση στην Αφρική, καθώς και τη σύσταση μιας Ακαδημίας Νεολαίας Αφρικής-Ευρώπης και τη δρομολόγηση 15 νέων έργων για τη στήριξη της ακαδημαϊκής κινητικότητας στην Αφρική στο πλαίσιο της εμβληματικής αυτής πρωτοβουλίας.
Διαβάστε ολόκληρο το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ στο σύνδεσμο που ακολουθεί : https://ec.europa.eu/commission/presscorner/api/files/document/print/el/mex_24_1943/MEX_24_1943_EN.pdf
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς επενδύει η Ευρωπαϊκή Ένωση στην εκπαίδευση για να αλλάξει τον κόσμο, βλ. εδώ : https://international–partnerships.ec.europa.eu/policies/human–development/education_en
Το σχετικό δελτίο Τύπου με περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμο εδώ : https://ec.europa.eu/commission/presscorner/api/files/document/print/en/ip_24_1893/IP_24_1893_EN.pdf