Η Επιτροπή δημοσίευσε βασικά στοιχεία σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών το 2020. Τα αποτελέσματα έρευνας που διενεργήθηκε στα τέλη του 2020, δείχνουν τον αντίκτυπο που είχε η κρίση COVID-19 στα καταναλωτικά πρότυπα, καθώς οι καταναλωτές κάνουν τις αγορές τους πιο κοντά στην κατοικία τους και στηρίζουν τις τοπικές επιχειρήσεις. Ταυτόχρονα κάνουν οικολογικότερες επιλογές: οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για ανθεκτικότερα προϊόντα. Τα πορίσματα θα συζητηθούν στην Ευρωπαϊκή Διάσκεψη Καταναλωτών στις 15 Μαρτίου 2021. Τη ημέρα εκείνη εορτάζεται και η Ευρωπαϊκή Ημέρα του Καταναλωτή.
Διαβάστε ολόκληρο το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ στο σύνδεσμο που ακολουθεί :https://ec.europa.eu/commission/presscorner/api/files/document/print/el/ip_21_1104/IP_21_1104_EN.pdf