Προώθηση των ΜΜΕ της Ευρώπης: η Επιτροπή παρέχει νέα αρωγή για την τόνωση της ανταγωνιστικότητας και της ανθεκτικότητας των ΜΜΕ

Série thématique : La stratégie de Lisbonne

Η Επιτροπή παρουσιάζει μια σειρά πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση των αναγκών των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) της Ευρώπης στο τρέχον οικονομικό περιβάλλον. Δεδομένου ότι αντιπροσωπεύουν το 99 % των επιχειρήσεων της Ευρώπης, οι ΜΜΕ αποτελούν βασικούς μοχλούς της πράσινης και της ψηφιακής μετάβασης της Ευρώπης, αλλά εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν απρόβλεπτες καταστάσεις και αστάθεια ως αποτέλεσμα μιας σειράς κρίσεων τα τελευταία χρόνια.

Η ανακοίνωση σχετικά με αρωγή για τις ΜΜΕ που παρουσιάστηκε σήμερα προτείνει νέα μέτρα που θα παράσχουν βραχυπρόθεσμη αρωγή, θα τονώσουν τη μακροπρόθεσμη ανταγωνιστικότητα των ΜΜΕ και θα ενισχύσουν τη δικαιοσύνη στο επιχειρηματικό περιβάλλον σε ολόκληρη την ενιαία αγορά. Στο πλαίσιο των μέτρων αυτών η Επιτροπή δημοσιεύει σήμερα νέες προτάσεις κανονισμού για τις καθυστερήσεις πληρωμών στις εμπορικές συναλλαγές και οδηγίας για τη θέσπιση φορολογικού συστήματος βάσει εταιρικής έδρας για τις ΜΜΕ. Πρόσθετες πρωτοβουλίες αποσκοπούν στην περαιτέρω ενίσχυση της πρόσβασης των ΜΜΕ σε χρηματοδότηση, στη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και στη στήριξη της ανάπτυξης των ΜΜΕ σε επιχειρήσεις μεσαίας κεφαλαιοποίησης, ώστε να αξιοποιηθεί πλήρως το οικονομικό δυναμικό τους.

Διαβάστε ολόκληρο το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ στο σύνδεσμο που ακολουθεί : https://ec.europa.eu/commission/presscorner/api/files/document/print/el/ip_23_4409/IP_23_4409_EL.pdf

Scroll to Top
Μετάβαση στο περιεχόμενο